Bulan<3:(

varför?:'( saknaden e enorm Bulan<33 vill ha tillbaka dej<3 varje gång jag ser din bur så tänker jag på dej som f*n, jag tänker tillbaka till den tiden du fanns här vid mej då du såg mej o hoppade upp på burens galler o kollade på mej<3 när du såg att jag rörde din godisburk så satte du dej på bak tassarna o väntade på att du skulle få godis av mej<3  jag döpte dej till Bulan när jag köpte dej men senare dom andra dagarna så kom vi ju på att du kanske skulle ha hetat VildaHilda för du va verkligen vild<33 o det va det som gjorde så att du dog:'( :'( du hoppade upp o ner från alla ställerna i buran o då menar jag också alla ställerna det fanns npg inget ställe som du inte har varit på in din bur<3 du har gnaggit sönder 2 av mina filtar det e klart at man blir lite arg när det hände men nu så har jag dom filtarna i mitt rum som ett minne av dej<33333 Du ska veta att jag saknar dej enormt, va vid din grav igår o tände ett jus jag gör det ikväll till dej också jag lovar<3333
älskar dej Bulan nu o föralltid även om du inte finns här i din bur med mej så finns du kvar i mitt hjärta o tankar<33333

GLÖMMER DEJ ALDRIG BULAN<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0