älskling o träning idag:)<33

hejsan hoppsan:)
idag så kom älsklingen till mig på morgonen:) vi kollade på fortsättningen av sos sälskapsresan.
'sen drog vi till coop nära o köpte lite mat:P innan vi åkte så skulle älsklingen ge min hamster lite godis, men min hhamster verkar inte gilla anton:P för hon bet anton så att han började blöda ännu mer än förra gången:P aja våran lunch blev pizzan gotti gott:)
efter maten så åt vi chokladpudding som vi hade gjort o så kollade vi på två bröder emellan den e skit kul:P efter filmen så skulle jag dra på tränng, o älsklingen hängde med:) efter min träning så drog vi hem till mig o åt. o nu efter maten så ska vi kolla på bröllop & jäkelskap:)
men nu sk ajag ta o kolla på filmen jag med, o mysa med älsklingen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0