Det vanliga idag:P

Jag vaknade typ 08.00 för dom håller på att bygga något rätt så nära där jag bor, så jag vaknade av 3 tjutande toner o sen ett booom, så dom höll på att spränga något-.- Sen somnade jag om igen men halv 9 vaknade jag av samma sak igen men den här gången skakade huset till lite:P Men iallafall när jag hade vaknat så åt jag frukost o sen så städade jag köket så att det blev fin fint:) Efter det så gick jag upp o städade mitt rum lite:P när jag väl hade städat mitt rum så började jag klä på mig o sminka mig. Jag tog bussen till älsklingen som gick 11.42 när jag väl kom fram dit jag skulle så ficj jag ett sms av älsklingen där det stog: Vi ska åka o bada idag:)<3333333. Så då va det bara för mig att börja gå hem från viksjö till jakan men som tur var så tog jag den vägen förbi viksjö gård o såg att den bussen som typ stannar utanför där jag bor kommer om 5 minuter så jag väntade på den bussen. sen när bussen kommer så kollade buss chaffören på mig o skrattade hmm undra varför? jo kanske för att när jag åkte till viksjö så var det juh samma buss chafför undrar juh nästan om han kände igen mig:P När jag väl kom hem så bytte jag om till badkläder o sen så skulle jag cykla iväg:D Nehe så blev det juh inte för någon hade tagit mina nycklar o denna någon  var juh nere i hamnen. Så jag ringde pappa o frågade vilken cykel jag kunde ta och han sa: Du kan juh ta den svarta cyklen elelr mini cyklen(soom den kallas)
okej sa jag o så la vi på. Så jag låste o larmade huset o gick ut i garaget o hämtade den svarta cyklenlåste garaget o gick ut på vägen för att börja cykla:) Jag tänkte äntligen får man komma iväg:) Nehe så blev det juh inte-.- för det var något fel på kedjan på den cyklen-.- så då åkte jag in med cyklen till garaget igen o tog mini cyklen cyklade iväg med den ungeför 5 minuter hemmifrån hörde att cyklen inte lät riktigt bra men jag tänkte äh det e väl inget fel på cyklen Jo det va det juh minsan-.- så jag fick bära hem den till garaget-.- på vägen hem så ringde jag Lena(granen) o frågade om jag kunde få låna en cykel av dom men lena hade sin o erik hade sin nyckel på jobbet... Så jag ringde tiill farmor o farfar o frågade om jag fick låna en cykel av dom o det fick jag så jag gick hem till dom o lånade farfars cykle:) Tackk farfar!:) När jag väl kom till görvlen så va vi där ett tag sen gick vi hem till älsklingen. När vi va hemma hos dom så hoppade vi på studsmattan dfet var kul:) o så var jag o älskling uppe på hans rum o lyssnade på musik o speladde lite spel:P
På kvällen vid 21.00 så kollade vi på hajen3 som gick på 6an den var bra:) men även lite äcklig:P Men nu ska jag sova så jag orkar me imorgon:) ussschhh jag ska till tandläkaren imorgon:/



usch tandläkaren imorgon:(
Ska sova nu godnatt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0