fotbollsskola o älskling idag:)<3

hejsan hoppsan:P
idag så gick jag upp halv 8, för att jag skulle vara tränare eller va man nu säger:P på fcs fotbollskola det va kul åmen ändå inte! för det SPÖÖÖÖÖ regnadeeee! så det var juh inte kul....-.-men shit asså vissa av dom som var  me skjuter juh riktigt hårt! o dom e juh inte alls gamla, undra vad dom blir när dom blir stora:P när fotbollsskolan hade sluata så gick vi in i cafeet o så tog vi tjejer(vi som var *tränare*) en drica o korv satte oss o åt o snackade en massa:P haha fan va kul det var där inne jag skojade lite med Miro o snackade med honom det var grymt kul:P(Miro är fc järfällas ordförande:P) aja sen så var det juh dags att cykla hem, o som vanligt så cyklade jag hemmåt med mina kompisar som bor åt samma håll som mig:P snacka om att jag frössssss på hem vägen hade juh liksom en dyngsur tränigs overall på mig:P-.- aja när jag väll kom hem så hoppade jag in i en varm skön dusch, o efter duschen så satte jag på mig mys kläder o satte mig o kollade på tv:P efter ett tag kom älsklingen:) vi va uppe på mitt rum ett tag o kollade på lite filmer som gick på film kanalerna. efter en av filmerna vi såg så cyklade vi ner till jakan centrum o hyrde en film där;) den var skit bra! lägger in en bild på den sen;)
juste så har man match imorgon, hoppas att det blir bra väder då:P 

dagens outfit blev det här;)
<33
o det var filmen som vi såg;) grymt bra asså!
vi skrattade typ hela tiden:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0