hmmm rubrik?....:P

idag så vaknade jag rätt så tidigt låg i sängen ett bra tag kände mig inte så bra...
efter ett tag hörde jag att min brorsa o hans kompisar vaknade:P Så jag hörde dom snacka o gick ut till en av hans kill kompisar som är skit rolig o snackade lite med han, efter ett tag så kom älsklingen:) vi gjorde inget speciellt vi tog det mest lugnt eftersom jag inte kände mig bra:/ o det gjorde juh inte han heller för den delen:( så vi låg i min säng o kollade på tv oo myste:) till lunch så åt jag 4st potatisbullar:P o älslkingen åt 4st korvar:P(han fick ta korvar för att han inte gillar potatis bullar:P) efter maten så gick vi ut med mina grannars hund. jätte söt asså!:) efter det så skulle vi typ äta middag, det blev någon pasta sak:P
Men nu så ska jag snart sova det e juh första dagen i skolan imorgon:'(
ska möta sara o sofie o kanske jossan på bussen imorgon:)
aja hejdå;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0