idag blir det tvätt o jakan

Idag så har jag tvättat hela dagen:P Vid 4 tiden ska jag vara i jakan centrum för dom ska kolla mina linser:) När jag kommer hem där ifrån så ska jag fixa mitt rum:) sen tror jag att jag o mamma o pappa drar till ikea o kollar på en soffa till mig:D
Min lunch idag:) gotti gotti:D
 tvätt:P
tvätt tvätt o mera tvätt:P tar det aldrig slut?:O:P
 Efter maten så blev det Ben&Jerry:D skit gott:D
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Juste det e träning idag 19.15-21.00 Juste jag funderar på att sluta på fotboll... vi får väll se ikväll o några andra träningar hur kul jag tycker att det e om jag inte tycker att det är kul så slutar jag på fotboll...¨
Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0