ingen rubrik:P(kom inte på någon rubrik)

Idag vaknade jag typ 20 i 10:P
När jag hade vaknat så åt jag frukost. Sen när älsklingen kom så va vi uppe i mitt rum ett tag:)
Senare på dagen så åkte vi ut med pappa och åkte gummiring efter båten, det var grymt kul!:)
När vi hade åkt gummiring så åkte vi hem till mig och byte kläder, sen så cyklade jag o Anton hem till anton:) det va kul där:)
När vi va hos Anton så hoppade vi studsmatta den så sprang jag o Tina in så länge Anton var o spelade fotboll, så jag o 'tina sprang in i älsklingens rum och städade det:) Så det va städat senn när han kom in:) Tina o Emilie gjorde en romantisk middag till mig och älskling:) Vi fick kasler o ris o korv:) Det nvar jätte gott!:) Tack tina o emilie:)
Efter maten så kollade jag, älskling o tina på film, flimen hette "Säg att du älskar mig" den var faktiskt bra så om du inte har sett den så kolla på den då!
 Imorgon har va höstens första match:D

                
Men nu ska jag dra ses

Kommentarer
Postat av: tina

varsegod lovisa! :)

2009-08-05 @ 23:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0