ja du? nu har jag blivit dålig på att komma på rubriker på sistone:P

hejsan hoppsan:)
skrev juh inget igår kväll som ni kanske märkte men jag var sjukt trött så jag orkade inte. Men ska försöka orka varje kväll nu;)
Men igår så gjorde jag väll inget speciellt:P började 10.30 o slutade halv 4 då åkte hem o så väntade jag på att anton skulle komma till mig när han hade slutat. Jag ringde honom lite senare för att kolla om han var på väg till mig o det va han, han cyklade när vi pratade sen så hörde jag någon svära m.m o hördee inte antons röst i telefonen, efter ett tag så
sa han: är du kvar?
jag sa: ja det är klart vad hände?:O
han sa: jag ramlade med cyklen.
jag sa: ska jag komma o möta dig sista biten?
han sa: ja!
så jag gick o mötte han han blödde jävligt mycket:/ så när vi kom hem till mig så fick jag rengöra hans sår...
stackars äslkling!(K) sen så drog han hem vid halv 12 för han skulle ha match imorgon/idag då. sen vi typ 00.00 eller typ 00.30 så ringer min mobil o jag svarar o säger:
-hallå?
-tja sa joel
- lust att hänga med ut med mig o seko (o någon till men hörde inte namnet)
-ne jag orkar inte är skit trött.
-men kom igen nu, ta med dig anton o kom ut
-han har åkt hem för han har match imorgon.
-okej, men då får väll du komma ut själv då.
-nej asså jag orkar inte
-Hallå?det e seko
-haha tja seko jag hör att det är du
-haha ää vad va det jag skulle säga? hehe kommer inte ihåg
-haha
-men kom ut nu
-nej jag pallar juh inte
-hallå det e joel igen
-aa hallå men om du inte kommer ut så kommer vi hem till dig då
-nej asså min pappa ska segla imorgon på morgonen så han sover o brorsan ska jobba så han ska snart sova
-aha okej då
-aa
-hejdå
-hejdå


sen efter ett tag så somnade jag:P

Idag 29/8-09

idag så gick jag typ upp 08.00. drog iväg på fotbollsskola som ledare med några kompisar.
det var många barn där:P
men det var kul också;)
när jag kom hem därifrån typ vid 12 tiden så städade jag mitt rum lite o fixade smink bordet m.m:P
hoppade in i duschen sen skönt skönt:) efter duschen så målade jag naglarna o lite annat
ikväll så kommer anton till mig:) skojgit:) kankse drar ut ikväll:) vi får se vad vi orkar annars kankse dom kommer hit:P
aja mer har inte hänt idag haha:P

lite bilder från i veckan;)<3
visst e hon söt?;):Phaha gullig bild asså!:)två små söta tjejer;)<3

detta var min lunch i torsdags

så gick jag o vici till ica o där va vi ett tag med jesper erik rodney o pelle haha vi sa att erik kunder få plats i en sån där kundvagn haha det gick juh nästan:P
haha bjuder på den:P


Kommentarer
Postat av: sofie :)

haha erik :P

2009-09-02 @ 21:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0