jaha så va det skola idag-.-

Nu har jag varit i skolan, det ända vi gjorde i skolan var att få våra nysa skåp, ny loggbok, ny penna:P o så pratade vi lite:P sen slutade vi;) (vi slutade 11 o började 10:P) När vi hade slutat ¨å skulle jag vänta på anton för vi skulle hem till miog efter skolan, men han slutade senare än mig så jag hängde me nella,pernilla o någon till:P fick en redbull av nella tack!;) efter ett tag kom älskling så vi tog 551an hem till mig;) va hemma hos mig ett tag tills antons tränare ringde o sa:
-hej anton ska du fortsätta i fc p 95-96?
-hej aa jag ska fortsätta där
-okej så du kommer på träningen ikväll?
-är det träning ikväll?:o ne men jag kan inte jag har inga målvakts handskar dom har gått sönder.
-okej men kom ändå vi ska bara köra lätt träning idag så du kan låna ett par.
-okej jag kommer.
-okej bra, hejdå
-hejdå.

så han stack från mig 20 minuter efter hans tränare ringde så att han skulle hinna till träningen.
jag har juh också träning ikväll o den ska jag gå på:) för jag känner mig bättre nu:)
aja nu ska jag dra o kolla lite på tv o chatta;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0