match, fc cafe, o älskling idag:)<3

hejsan hoppsan säger jag:P
idag så vaknade jag 08.00:P låg kvar i sängen ett tag o kollade på tv o smsade med älskling:) gick ner o åt frukost med familjen vid 09.00 typ, gjorde havregrys gröt till mig o brorsan:P för han skulle jobba o jag skulle ha match:P
aja hade juh match senare på dagen o vi vann med 9-0:D hihi:) det gick faktisit bra för mig:) så mina planer om att sluta m fotboll börjar försvinna;)efter min match så gick in till fc järfällas cafe där älsklingen o hans pappa stogh men när jag kom dit så hade anton åkt hem o duschat så jag väntade inne på cafeet med antons pappa o pratde o hjälpte honom lite,l efter en halvtimma så kom anton:D vi stannade kvar där ett tag till o hjälpte patrik med allt;) sen drog vi hem till mig;) vi gjorde nog inte så mycket hemma hos mig:P haha det hände juh en liten pinsam sak men den kan man inte skriva i bloggen för den e för pinsam:P piss så e det juh skola imorgon:( men ska träffa vici på bussen få se vilka mer som tar bussen:) men nu ska jag dra ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0