match o älskling:)<333

Idag när jag vaknade så kollade jag på tv ett tag:) lite senare så bytte jag om till höstens första match:) Det gick väll så där att spela det gick inte bra för mig o min astma:/ Matchen blev 2-3 till dom-.- sist vi spelade mot dom så vann vi medd 7-3 men aja det va juh första matchen för hösten och vi har juh liksom haft uppehåll över sommaren men det va juh kul ändå:) Älskling o Chrisse nva o kollade på min match:) efter matchen så cyklade jag, älskling o chrisse hem till mig när vi kom till mig så duschade jag så länge Chrisse o älskling kollade på tv i mitt rum:P Sen när jag hade duschat så gick vi ut till trädgården och fikade mumsit:)
Sen efter fikat var det meningen att vi skulle åka hem till älskling o chrisse men chrisse ville kolla på en film på disney channel:P Men efter filmen så cyklade vi hem till dom:) När vi kom dit så åt vi 3 pankakor det va gott:P efter vi hade ätit så va vi ute ett tag sen gick vi in i älsklings rum va typ där i 3 timmar sen drog vi hem till mig igen:P
Men nu ska jag dra ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0