????:P

Idag så skulle jag ha gått upp 05.30 men orkade inte gå upp då:P så låg kvar i sången ett tag till, det har juh aldrig skadat:P min fot e bättre också;) jag började 08.10 idag och efter våran gympa lektion som vi hade först så hade "bland gruppen" i min klass hål timma i 3 o en halv timma:P haha så jag o vici spleade in lite saker på mobilen o busringde några:P haha:P
näst sista lektionen säger bara en sak åt: -.- Charlotte (lärare-.-) tog min mobil när den bara låg på bänken -.-  men vafan ska jag ha den då? jag hade juh liksom kort kort på mig o en långarmad från gina o då har man juh inga fickor... skit i det jag skiter i den jävla läraren!:P men aja när jag slutade så gick jag hem till anton:) mysigt:) sen drog jag hem vid 19.00 för han skulle på träning.
Och för mig så blir det ingen träning idag för min fot är bättre men jag "vågar" inte riskera stt foten blir värre liksom.
ikväll ska jag bara ta det lugnt:) kolla på tv o kolla in lite bloggar;)


Juste igår så skrev jag inget i bloggen för jag var så jävla trött men igår hände inget speciellt:P

börjar halv 11 imorgon:D o slutar 15.30 då åker jag hem till mig o väntar på att anton kommer hem till mig när han har slutat:)


tänkte ladda upp några bilder från idag men det gick juh inte.... fråga mig inte varför...:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0