skola o älskling idag:)<3

hejsan hoppsan:)
idag så vaknade jag 06.30 och då kom min moster upp i mitt rum o kollade hur det var med min fot o det var inte bra så hon skulle linda om den, när hon hade gjort det så gick jag upp i mitt rum o gjorde i ording mig;) åt frukost och sånt:P sen så tog jag bussen till skolan:P hade hk idag vi fick göra äppel smulpaj:P men det var gott:) jag o vici ägde juh på det:P när jag slutade klockan 3 så väntade anton på mig vid skåpen:) sen tog vi bussen hem till mig, vi åt lite när vi kom hem till mig kollade lite på tv o gjorde det vanliga;)sen så beställde min moster indisk mat det var gott:) det tyckte anton också;) efter maten så gick vi upp o kollade på en fotbolls match påp tven:) sen när han hade gått var jag tvugen att städa mitt rum lite:P (han stack 21.00) så när jag höll på o städa mitt rum så kom farfar sa hej till han o pratde med honom ett tag o sen gick jag upp igen o städade klart;)
O juste tack alla ni som sa grattis till mig idag på min namsdag;) ne vet vilka ni e;)<3
o av mamma fick jag Hemsöborna kollar på den nu:) skojigt skojgit:P men jag måste sova snart ska upp 06.00 imorgon:P börjar juh liksom 08.00 och slutar 17.15:/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0