skola+linser+träning

hejsan hoppsan lilla du:)
idag så gick jag upp 07.00 klädde på mig o sminkade mig o så åt jag frukost:P drog ner till bussen sen där mötte jag  issa gick på bussen med henne o sen kom sara sofie o jossan så vi satte oss längst bak så att alla skulle få plats en station senare kom vican också hon fick inte plats så hon fick sitta i jossans knä:P
sen när vi kom till skolan så gick jag o vickan till skåpen o lämnade våra saker åo då kommer jag på att jag harglömt min loggbok hemma:Phahaha. aja vi gick upp o satte oss vi några andra tjejer. när vi gick in så pratade vi om våra mål i 8an:P o så gick vi igenom vårat schema:P efter lunchen så skulle vi gå runt med några 6or o visa dom runt i skolan (vi va indelade i grupper:P) när vi hade gjort det så gick vi till klassrummen igen o pratade, sen fick man gå hem. så jag tog bussen hem med sara jossan o sofie. när jag kom hem tog jag det lugnt o åt o bytte om till träningskläder. sen så skulle jag iväg till optikern för att kolla så att mina linser satt bra. aja efter det så skulle jag iväg på träning så jag stck på träning, det gick väll bra tills jag blev stämplad på så att jag inte kunde gå på foten:/ sen när det hade gått över så stukade jag foten när vi körde 2 mål så då fick jag gå av planen o vila foten fick en is påsse på foten. det gör fortfarande ont på foten:/
men nu så ska jag snart äta o ikväll så tar jag det bara lugnt börjar juh liksom 08.00 imorgon-.- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0