städat idag o var inne i centrum idag;)<3

Hej det var ett tag sen jag skrev men jag har juh varit på fotbollscup nu det har varit kul:) Vi kom hem i söndags. På lördagen så åkte jag till älsklingen o va där hela dagen:) Det va grymt skönt att se honom åå vad jag älskar min kille!:D Idag så har jag städat typ hela dagen så nu e mitt rum skiit fint:P Efter jag hade städat drog jag till jakan o kkollade runt lite i affärer o köpte underkläder:) Sen drog jag hem:P När jag kom hem så chattade jag med nina det var väldigt länge sen man hörde av henne nu det va nog 1 år sedan o vi som var bästa kompisar förut. Men det var kul att höra av henne o se hur hon mår;)
Senare på kvällen eller asså till middag så gjorde mamma pannkakor mumms mumms efter pankakorna så la jag mig i min säng:D o kollade på tv kolla ett pogram som började 20.00-21.00  o det pogrammet hette: Paris Hilton's my new BFF. Det är ett bra pogram:) O det var rätt person som vann okcså tyckte jag iallafall:P:)
Och till det pogramet så åt jag Ben&Jerry skit gott:D
Har smsat med älsklingen på kvällen:) Han är i jävle nu o kommer hem på lördag o då får jag träffa honom:) längtar redan grymt mycket:D
Men nu kan jag inte skriva mer här för nu så ska jag kolla på stolthet och fördom på 3an:)
Hejdå Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0