tandläkaren o älskling+ hans familj o hans farmor o hans kusse:P

Idag när jag vaknade så åt jag frukost:P sen efter typ 1 timma sydde jag en kläning den blev jätte bra:)
lite senare så kom älsklingen:) sen va vi hemma hos mig ett tag sen drog vi till tandläkaren o älsklingen följde med:)
osch va jag hatar tandläkaren-.- men jag måste tillbaka dit på onsdag-.- Sen efter tandläkaren så cyklade vi hem till mig igen vi va hemma hos mig ett tag, sen drog vi hem till älskling för att vi skulle hämta tina o emilie för vi skulle in till stan o hämta älsklingens o emilies farmor o robban(deras kusin) när vi kom in till stan så gick vi dit där alla bussarna kommer, men bussen var typ 20 minuter försenad:P så  vi fick vänta i 20 minuter:P Sen när dom kom gick vi till tågen o robban ba va måste jag sitta en gång till? haha det var nog lite långt för robban att åka i bussen så länge:P  Men sen när vi kom hem till älsklingen så hoppade vi ett tag sen gick vi upp på hans rum:P efter ett tag så gick vi ner o hoppade lite till eller aa älsklingen o chrisse o robban hoppade:P jag satt o kollade på:P Men sen så hoppade jag med älskling:)
Sen typ vid 9 drog jag hem för jag skulle fixa lite saker hemma o så skulle jag förbi mina kusiner på hemvägen för att mata deras kanin Tiger den e riktigt söt:)  Men när jag hade varit där så åkte jag hem:P gjorde väll inget skärslit hemma:P
Men nu ska jag dra ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0