tandläkaren, optiken, älskling o träning:)<3

Idag när jag vaknade så kollade jag på tv o åt frukost o så väntade jag på att älsklingen skulle komma, när han kom sen så gjorde vi lite saker:P Typ vid halv 12 så började jag göra mat åt oss:) det blev våffler:) o hemme gjorde hallon sylt:) mumsit:) Efter maten så gick vi upp i mitt rum efter ett tag så åkte va in till jakan centrum för att gå till tandläkaren( aa jag gjorde juh det, älskling hängde med mig:) ) När jag hade varit hos tandläkaren så gick jag o älskling till mamma som satt inne hós en frisör o fick pengar. o med dom pengarna så köpte vi: hamster toa sand, godis+ vitamin stång o lite godis åt min hamster:) Efter vi hade varit inne i djuraffären så gick vi in i centrum o köpte en glass till älsklingen:) (jag fick juh inte äta glass bara för att jag hade bedövning kvar i munen:P) Sen började vi gå till cyklarna men innan vi hade kommit fram till cyklarna så gick jag in o köpte en cola till mig:P Sen så gick vi till cyklarna:P Vi cyklade hem till mig o va hos mig ett tag sen skulle älsklingen dra hem till sin farmor o sin kusse (Robban) för dom kommer från Småland o han träffar dom inte mycket. Efter han hade dragit så gjorde jag mig i ordning för att dra ner till jakan centrum igen för att gå till optikern o kolla så att mina linser satt bra:P Det tog typ en halv timma sen drog jag hem:P När jag va hemma så lyssnade jag på musik o åt mat och sen så bytte jag om till träningen;) Träningen gick väll sådär för mig pga min astma  -.- jävla skit astma:P  O imorgon så drar man till färglanda (stavning?) :P drar dit med laget på cup:) o kommer hem på söndagen;) SÅ imorgon ska jag packa;) det tar inte så lång tid att packa det jag ska ha med mig för det e inte mycket eftersom det e bara 3 nätter som vi e borta. Men det ska bli kul:) Kommer sakna min älskling grovt mycket!<333333333 o några tjej kompisar ni vet vilka ni e:)<3
Men nu ska jag ta o lägga mig i sängen o chatta,smsa o kolla lite på tv:P
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0