tappat mitt minneskort-.-

tjolahopp:)
idag så började jag 09.30 så tog den bussen som kom 10 minuter innan jag börjadde:P vi hade aktiviteter hela dagen med 6orna jadå det kanske var kul har ingen aning:P aja efter det typ 13.00 så slutade aktiviteterna så då skulle man gå till våra heklass rum o där pratade vi lite o vi fick vårat schema,asså alla klagar på att dom har fått så dåliga schema men va fan ni har inte fått värre än våran klass! vi slutar juh typ 16.00 varje dag o så slutar vi 17.15 två dagar i rad!-.- så alla ni som säger att ni har skit dåliga scheman så jag skulle gärna vilja byta mer er för jag har iallafall inte lust att sluta 17.15 två dagar i rad liksom-.- skiiiit dåååligt!!!!!-.-
aja efter skolan så tog jag o älsklingen bussen hem till mig vi kollade på tv ett tag va ute lite o sånt till middag åt vi tacos gotti gott:) efter det så gick vi upp i mitt rum o kollade på film o åt popcorn o drack läsk:P tyvärr så var älsklingen tvugen att gå hem tidigt ikväll:( för jag ska vara medd på fotbollsskolan som tränare för 6 o 7 åringar typ skit kul-.- aja men man har juh marre där iallafall:) det blir juh kul:)
men nu ska jag ta o sova om ett tag ska kolla på tv ett tag till bara:P
juste jag tappade mitt minneskort i skolan idag-.- eller asså jag var vid fotbollsplanen o så tappade jag detg jag o min grupp sprang runt o leta efter det men vi hittade den inte-.- SKIIIIT!!!! så nu är alla mina bilder borta-.-
inte så kul liksom.... 
aja herrå
(bilden tagen från www.togetheer.blogg.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0