Underbara personer!<333

 Jossan du är helt jävla underbar du är en parfekt kompis! Visst har vi haft något bråk,, o vi brukar inte vara med varandra på fritiden men när vi e med varnadra på fritiden då har vi grymt kul! Tack Jossan för allt!<3
Sara du e också helt underbar! Dig träffar jag oftare än jossan på fotbollsträningarna som vi går på har vi grymt kul! du gör så att jag får kul på träningarna utan dig på en fotbolls träning blir inte lika kul! du har juh inte varit på någon träning på ett tag det e grymt synd! Men tack för alla härliga stunder vi har haft tillsammans!<3
 Sofie gumman jag vet att vi har haft våra bråk o pratat någon gåmg skit om varndra bakom ryggen, men man märker att vi är kompisar för när vi har gjort det så har vi berättat det för varndra så att det inte kommer från någon annan kompis när vi berättar det för varndra så blir vi glada eller vad man nu ska säga för att vi berättar vad vi har gjort. Kommer ihåg den kvällen du o jag var ute på sommarlovet o vi pratade om allt möjligt det var en kväll som jag aldrig glömmer!Tack sofie för allt!<3
Frida gumman du o jag har varit kompisar sen vi föddes du är helt underbar för dig kan jag berätta allt för jag vet att du verkligen lyssnar och förstår! Här om dagen kollade jag i ett fotoaalbum som var massa bilder på dig o mig när vi var små när vi var i Dalarna helt jävla fantastiska bilder va det! Dom flästa av dom bilderna kommer jag ihåg att vi har gjort!:) Tack frida för att du är en sån underbar kompis!<3
Lisa min helt underbara kusin! Du är helt fantastisk! Du o din syrra är dom bästa kusinerna man kan ha! Vi har haft så jävla roliga stunder tillsammans som jag aldrig kommer att glömma!:D Som kommer du ihåg Snork? det lekte vi när vi kanske var 6 år eller något sånt så jävla kul:D För dig o Malin kan jag verkligen berätta allt för, för det jag säger till er 2 säger ni inte till någon annnan! Tack för att du är så jävla underbar!:)<3
 Malin du är också helt jävla fantastisk! Du o din syrra är juh för fan dom bästa kusinerna man kan ha! VI ha haft grymt mycket kul i hop! hahah glömmer aldrig den dagen du skulle ge mig en sak i skolan vid skåpen:P det var juh lite pinsamt det du skulle ge mig:P Så du gav det till mig o vi skrattade otroligt mycket!:) Jag är så jävl glad att jag har dig o lisa som kusiner! vi kan juh verkligen prata om allt tillsammans och alla vi lyssnar. Du är helt fantstisk! tack för alla fina stunder vi har haft!<3
Du o jag har haft otroligt underbara stunder ihop! När jag inte är med dig så saknar jag dig grymt mycket! Du har så jävla stor plats i mitt hjärta! vad som än händer så kommer jag att älska dig det kan jag lova!:) Kommer ihåg första gången du skulle träffa min släkt:) Du var lite blyg i början o var väldigt nära mig:) Men efter ett tag så släppte det o du var med dom andra barnen/undomarna i mi släkt alla va hade grymt kul!:) Du har verkligen kommit in i min familj nu:) o det är jag väldigt glad över:) alla i min familj gillar dig:) min brorsas kompisar gillar juh dig me det har vi juh märkt:P Jag märker att du känner dig hemma hos mig och det är jävligt bra!:) tack för att du finns älskling! du är det bästa som har hänt mig!:)<333333333333333333
--------------------------------------------------------------------------------------
tror inte att jag har glömt någon nu men om du känner att du fattas så lägger jag in en bild på dig o skriver några rader om dig:) elelr om du bara vill vara med på min blogg så säg till så kollar jag om jag har någon bild på dig om  jag inte har det så skicka en så skriver jag några rader om dig:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0