va hos kusinerna idag:)<3

Idag när jag vaknade så tog jag det lugnt, det var riktigt skönt;)
senare på dagen så skulle jag in till jakan station för att möta älsklingen o hans syrra;)
Jag tog bussen till jakan station, o gissa vilka underbara människor som satt på bussen? det var jossan o sara:) roligt att träffa dom:)<3 Sen när jag kom in till jakan var jag ett tag med dom men sen när älsklingens tåg kom så då gck jag o mötte dom vid bussen, vi tog bussen hem till älsklingen o var där ett tag sen drog vi hem till mina kusiner o firade lisa som fyller 13 år:) det var kul där:) har tagit bilder men orkar inte ladda upp dom bilderna nu:P gör det imorgon;)
Men nu ska jag ta o sova så man orkar m imorgon, för då ska jag vara med älsklingen:D längtar!:D<33
som sagt bilder kommer imorgon från i kväll;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0