Bilder från igår.

är kommer bilder från igår. Hade med mig min kamera till skolan och tog kort och efter med :) här kommer bilderna:
Ellen klär ut sig:P så ser hon ut framme.
Så såg hon ut bakifrån :P
Min otroligt fina mask (a)
Susannas mask
Elins mask.
tror att det var debbis mask:P
Ellens mask
susannas mask
Helins msak.
nästan hela våran klass på temat opera :P
Visst är linnea söt? (a)
Efter skolan så drog jag, helin,susanna,sanna och daniela till jakan för att äta middag och fika innan vi åkte till stan.
Dörren öppnas och susanna flyger iväg :P
Sanna ser glad ut när hon kommer ut från toaletten:P
Sen tog vi en fika på Wayne's cofee o jag tog mitt favorit te som vanligt(a) Chai te ;)
bilder från före o efter operan:
haha:P
värsta coolingarna.
bild från idag (a) blev sminkade i pannan (a)
herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0