Det var väll på tiden? :)

Va inne i stan med min älskling idag. Men när jag skulle cykla till stationen till tåget så såg jag inte att det a is på vägen så i en sväng med hög fart flög cykeln iväg och jag med. Det var några som bodde breve där jag ramlade som hjälpte mig och skjutsade hem mig så att jag kunde göra rent allt  som jag hade gjort illa. När jag kom hem så var jag tvungen att ta av mig byxorna för jag hade gjort illa låret jävligt mycket :( så kollade jag hur det såg ut och då var det stort och rött o gjorde ont när jag rörde det bara :( Så jag gjorde rent handen och låret som hade fått smuts på sig. Kastade på mig nya jeans o så skjutsade mamma ner mig till stationen så att jag skulle hinna med tåget. Men när jag ska gå ner i tunnlen så ser jag mitt tåg åka in på pärången  så jag började springa och fan va det gjorde ont -.- Sen när jag kommit genom spärrarna så hör jag ett *pling* och att dörrarna är på väg att stängas. Men som tur var va det 2 andra som skulle med det tåget också så dom sprang före mig och tryckte upp dörrarna o då hann jag med :D sen mötte jag älsklingen inne i stan o vi gick runt o kollade i affärer han hittade ett par byxor som satt skit bra på han :) och jag hittade en morgon rock :) men den kan jag inte ladda upp någon bild på för den har jag redan på mig :P men kanske kommer någon imorgon ;)
Men nu kommer bilder från dagen :
Köpte en kofta från gina igår 199 kr.
Snöar:)
Det var lite bilder från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0