emil är här nu :P

Hej hej.
har inte hänt så mycket i skolan idag.
Men idag på matten så var vi bara 5 st :O och våran matte lärare vägrade att ställa in våran lektion:(
men sen när jag hade slutat drog jag hem och vilade ett tag o sen städade jag:P
Sen så gjorde pappa o mamma pannkakor till middag(a) skit gott :D
Efter maten så åkte jag o mamma till Bromma flygplats för att hämta Emil.
Han har varit här ett tag nu, han och jag har spelat lite spel på min data :P
Men nu så ligger han i sin säng o pratar med sin tjej :P dom har typ pratat i 1 timma nu :P
men i morgon så ska Emil med mig till skolan :P vi får se hur det går :P haha.
Men ska kolla på tv nu.
tog bilder idag men har kameran där nere så jag lägger upp dom imorgon :P
Hejdå!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0