kort dag idag men en VÄLDIGT SNÖIG DAG! :p

Hej hej.
Idag så hade jag bara en lektion o det var sy slöjd så jag gick dit och den började 09.30 så var jag där o Anton satt med mig på min lektion för han hade redan slutat. Det ända jag gjorde var att börja på en ny sak och sen fick jag gå:) så jag var en halv timma i skolan :P
Men när vi kom hem så gjorde vi pannkakor gotti gotti :)
Vi gick upp och vilade ett tag med, o vi somnade :P Jag sov i 1 timma men Anton sov i 3 timmar :P så länge han sov så fortsatte jag på mina benvärmare som jag håller på med (a) och sen gick jag ut och skotade :P Det var jobbigt :P eftersom det var mycket snö ute. Och det kom juh mer såklart! :) Det snöade o snöade o snöade :) så det e skit mycket snö ute nu :) SKIT KUL! :)

Imorgon så är det SKOLAVSLUTNING! :) fan va skönt! ska vara i skolan 11.00 men ska möta anton vid skåpen 10.55 sen går vi till teatern och sitter tillsammans där(a) Sen efter det så ska vi få våra betyg, sen slutar vi! :)
När vi har slutat så ska jag o älsklingen äta på " Grillen" som Antons pappa bjuder oss på:) TACK! :)
Sen åker vi till Ö&B (a) sen får vi se vad vi hittar på :P

Men nu så ligger jag i sängen och kollar på "The Simpson movie" :)
Så kan inte skriva mer nu.
HERRÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0