Så blir man 14 år idag då :D

Hej hej!
Idag så fyller man år då:) fyller 14 år :D
Den första som sa grattis till mig var Anton som ringde och väckte mig 06.00 och sa grattis :)
Sen var det familjen :)
Och sen en massa andra.
Tema dagarna har nu börjat och jag har opera o då e det typ mask,smink,peruk :P
Vi började 09.00 men jag skulle till Lottie 08.30 för ett samtal som skulle hålla på i en halvtimma men det höll på en timma istället :P
Men sen när det var klart så gick jag till min tema sak.
Efter skolan så åkte jag och älsklingen  hem till han först och åt lite e:) Vi tog bullar:D mumms mumms :D
Sen så åkte vi till Jakan för jag skulle köpa en skit fin väska som jag hade sätt där (fast på an annan gina affär.) när jag kom dit så fanns den inte på Gina här i jakan :'( Så jag frågade mamma om vi kunde åka dit jag hade sätt den o köpa den och det skulle vi göra nu i helgen :D
Men efter det åkte vi hem till mig och tog det lugnt ett tag :) Sen kom mamma och hämtade mig, Anton och Rasmus så åkte vi till en Kina restaurang där pappa satt och väntade på oss.
När vi hade ätit så åkte vi hem till mig. och tog det lugnt lite mer, vi låg typ bara och kramades i min säng o kollade på tv (men inte så mycket tv) Vi låg o kramades och pussades:)
Men nu kommer det lite bilder från idag :) :
Antons mat :)
Under skynket var älsklingens mat :)
Rasmus o pappas mat. Min o mammas mat blev det inga bilder på:P men jag tog friterad fläsk och ris.
Min efterätt :D
Söta va? (a)
Det jag fick av min familj idag var den här:
Hade fått andra saker i förväg med;)
Fick lite kort med:):
på det stod det:
Tack Britt-Mari och Gustav!:)
I detta stod det:
Tack mormor och morfar! :)
Kolla vilken fin liten hörna jag har åt mitt foto på min kille:) :
Vill passa på att tacka alla söta människor som har grattat mig idag :)
Juste Nu är jag 14 år :) föddes: 1995-12-08 klockan:22.45 :)
Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0