Slaggar hos min älskling i kväll!:)

Hej hej.
Nu så har vi slutat skolan! :) när vi hade slutat så gick jag och älsklingen till Grillen och beställde pizza så gick vi hem till anton och åt. När vi hade ätit så öppnade jag mina betyg. Sen när vi hade ätit så tog vi bussen till Veddesta centrum för att  vi skulle köpa julklappar. Vi hittade alla våra julklappar som vi skulle köpa. Både jag och anton :)
Sen åkte vi hem till mig och slog in alla julklapparna. Sen gick anton ute och skottade snö åt min mamma och pappa. Så länge han gjorde det så läste jag min Frida tidning som kom idag. Sen gick jag upp och packade min väska som jag skulle ha med mig till Anton. Sen så skjutsade mamma oss hem till Anton. Vi har väll inte gjort så himla mycket hemma hos han bara tagit deet lugnt. Det är juh skönt det med, man ska juh ta det lugnt i början av lovet :)
Men nu så ska vi kolla på någon film på 6:an och äta godis (a)
Så det här blir mitt sista inlägg för ikväll!
Herrå!
Ha en bra kväll!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0