21.30:)

Nu har jag och älsklingen gått ut igen:) vi gick och träffade Sofie, Sara o Jossan:)
Jag och Anton hade bestämt med Sofie att vi skulle träffas 21.30 så då gjorde vi det:D Sen så stack jag Anton o Sofie hem till o SAra o drog m henne ut:P
Sen när vi har fått me oss Sara drog vi till Jossan o vi fick ut henne med:D
Och vi fick glass av henne:D
Dom här glassarna tog vi :P :

Anton:Nogger
Sofie:Päron piggelin   
Jossan:Päron piggelin
Sara: 88a
Jag: 88a


mm så mumsigt det var:)
Vi gick runt lite ute o åt glass:P
Sen så började det regna men det strunta vi i:P så vi sprang runt i regnet som galningar:P
Men vi hade skit kul:D
Men nu ska jag sova så att jag orkar med imorgon:D
Det e juh liksom sommarlovets första fotbolls trämimg:) och efter min träning så ska jag o älskling åka till Kista och köpa skor och jeans till mig:D


Regnet stämmer men inte blixtrana:P


Godnatt puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0