Badat med älskling o jonas idag:)

Hej:) Idag kom älskling till mig typ vid 9 när han kom så hjälpte han mig att packa:)När jag hade packat klart så skulle jag städa mitt rum men hahaha det grick inte så bra:P för anton hade ätit frukt mentos och det blir han jätte konstig av:P så det va skit kul:P:)
Sen åt vi korv till lunch:) efter lunchen så stack vi och badade det va kul jonas L hängde med oss haha det va skit kul där:)När vi hade badat så gick vi hem till anton för att lämna hans saker och sen åkte jag och anton hem till mig:)haha det va kul:P Sen så ville min kusiner åka och bada på kvällen så då hängde jag anton och jonas me:) så då tog vi ett kvällsdopp klockan 19.45 vi badade och spelade fotboll där:)skit kul:) Vi började gå hemmåt 21.30, när vi gick hem så började det regna som fan:P så vi 3 tog våra handdukar runt våra huvuden och såg skit roliga ut:) då började jonas och anton att prata på något roligt sätt så jagf skrattade skit mycket!:)
haha jonas ba:
1.Vad är en muslim utan sin slöja?                                                Avslöjad
2.Vad är en groda utan ben?                                                            Hopplös
haha det va dom jag kommer ihåg:P Sen så gick jag och anton in till anton och jonas stack hem, jag och anton kollade på batman på 6an:) och myste i sängen:)
//Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0