det va ett tag sen man skrev:P det här blev lite gott o blandat:D<33

Hej det va juh ett tag sen man skrev här sist:P men nu får jag väll ta och börja skriva här igen:)
Idag så är jag hemma hos min älskling:)<333
Min mormor har varit här också:) hon va här för att träffa sin kompis som ligger in för döden:/ men annars va det juh kul att hon var här:) Kommer sakna er mormor och morfar ni ska juh snart åka ner till Spanien:)där ni bor:) mormor jag vet att du läser det här inlägget så jag ill passa på att säga en sak till dig som jag glömde säga imorse, och det är: Ha det så bra i Spanien och i Maroco som ni ska till:)Hälsa till mina kusiner:)

Jag och Anton har varit ihop i 3 månader nu (igår onsdag):)<333
puss puss älskar dig:)

whoo mamma ringde mig och frågade om jag och anton ville hänga med på en Birka kryssning och det är klart att vi ville det:) så vi åker på onsdag:)Längtar:)

Men nu ska jag dra och vara social mot min kille:D

Puss puss herrå
//Lovisa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, Vi ska hälsa till dina kusiner när vi träffar dem nästa gång! Tack för dagarna på Släntvägen. Språket är bättre nu! Om du nu förstår vad jag menar. Kram från din mormor och morfar hälsar

2009-07-13 @ 12:27:06
Postat av: Lovisa

hhaha aa jag har tänkt på det du sa;)

2009-07-13 @ 13:53:01
URL: http://brunettlollos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra! säger jag. Jag menar att du lyssnar på din gamla mormor!:)

2009-07-14 @ 12:25:31
Postat av: Lovisa

och vem är du? är du för feg för att skriva vem det var som skrev det?haha

2009-07-14 @ 23:22:16
URL: http://brunettlollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0