fotboll o kista med älskling:)<3

Idag vaknade jag 10.45 det va skönt att få sova länge:D
Sen vid 12 tiden kom älsklingen vi va uppe i mitt rum ett tag sen gick vi ner till min hamster:) Efter det så åt vi, när jag hade ätit skulle jag i väg på fotbolls träning höstens första:) Det gick väll bra....
Sen när jag kom hem till mitt rum så va mitt rum städat och det hade min kille städat när jag var borta på träning:) snacka om att man har en skit bra kille asså!:)
Efter min trräning så duschade jag sen åkte jag o älskling in till Kista och köpte ett par jeans till mig o 1 tröja:) (laddar upp bilder på det imorgon)
Men vi hade lite problem att komma till 'kista bara:P för från Jakan så tog vi fel buss och kom till Sollentuna station :P o när vi märkte det så gick vi fram till buss schaffören och frågade:
- Det stod på sl att den här bussen skulle gå till kista, men det gjorde den juh inte sa anton
-Nej den här går inte till Kista sa buss chaffören
- Aha okej men hhur kommer vi till 'kista härifrån då? sa anton
- Jo ni kan åka med mig igen om 17 minuter till Akalla och sen byta buss så kommer ni till kista sa buss chaffören
- Okej tack hejdå sa vi två
- Hejdå sa han med

Sen efter allt det här så ringde jag pappa och frågade hur vi skulle göra nu då sa han:
-Ta tåget till Häggvik så går ni därifrån till Kista det är nära därifrån sa pappa
- Okej hejdå
Så jag o älsklingen gick till tågen i sollentuna och tog ett tåg som vi skulle vi tog det som gick till Stockholms central men när vi kom till Helenelund så märkte vi att vi hade åkt åt fel hål-.- Så vi gick av vid Helenelund och tog tåget till Häggvik och sen gick vi till Kista därifrån och äntligen kom vi fram:D
Men nu ska jag sova:D för imorgon ska jag o älsklingen åka gummiring när pappa kör båten:D Så nu ska jag ta att sova:)
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0