Idag blir det Grönan med älskling, sara, Jossan:)<3

Hejsan hoppsan:P
Idag har jag varit på gröna lund med älskling, sara och jossan vi hafde grymt kul!:D
Vi åkte typ allt på grönan:D
Men senare på dagen kom det skit mycket folk-.-
Så om man typ ville åka Insane så behövde man stå i kö i 45 minuter-.-
Men som tur va var vi typ där lite efter att dom hade öppnat så vi hann åka mycket när det inte var lång kö:D
FAN VA KUL INSANE VAR!:D
Efter ett tag så gick vi upp i ett rum som finns spel i asså det e typ dom nyaste spelen:P Så Anton körde först något bilspel och sen guitar hero 3:) Så länge Jossan och Sara testade det nya sims3 spelet:D och jag gjorde inget där inne eller jo jag tog en massa kort:P
Efter vi hade varit där inne så gick vi och åt på Matvraket mumsit:D
När vi hade ätit klart så gick vi typ spökhuset hahahaha det var grymt kul och läskigt vi tjejer skrek som fan så länge anton typ bara skrattade:P
Vi var där typ i 7 timmar:) sen drog vi hem.
När jag o anton kom hem så åt vi typ grillade kyckling och grillad potatis mumsit:D
Senare ikväll så ska vi ut och träffa gullungen Sofie:)

Hahahaha innan vi åkte till grönan skulle Anton klappa Wilma men Wilma värkade inte gilla Anton idag:/ För när Antons hand kom in i buren då bet hon till i hans finger precis vid naglen så att naglen gick sönder och så att han började blöda:/ och det äckligaste var att när han skulle dra ut handen ur buren då satta lilla Wilma kvar på hans finger:P Så halva Wilmas kropp hamnade utanför så jag kom springande(var i hallen när det hände) och tog in Wilma igen i buren sen gjorde jag rent Antons sår på fingret det blödde typ i 40 minuter efter det hände:/ Så det blev 2 blodiga pappar:/
Men nu blöder det juh inte längre:P Men han saknar en bit nagel på sitt finger:P
DFet blev ett minne av Wilma:P

Älskling när han spelar bil spel:)<33

Älskling när han spelar giutar hero4:)<33

Sara o Jossan spelar sims3:D<33

Konstig bild på mig men det bjuder jag på:P Men fin på dom andra 2:)<33

haha:P<333

haha bjuder på den:P<3

hmmmm e Sara lite rädd eller?:P<33

Jossan e glad:D<3
Men nu sak jag dra herrå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0