Midsommar =)

Idag är det midsommar gick upp typ 09.00 för att plocka blommer till midsommarstången och till kransar=)
Efter det gick jag och byte om=) När jag hade gjort det så åkte vi till Lena och Patrik (klockan 12.00)
VI va där hela kvällen=) Det va skit kul där asså=) hahahaaha fain va kul det va vi skulle så här gå ut och plocka mer blommer till midsommarstången (alla vi "barn" dkulle plocka blommer m.m)
Så när vi hade gått en bit och kom typ tilll en äng med blommer, björkträd och asp träd.
Så när Frida skulle blocka raps blomma så helt plötsligt skriker hon till och börjar springa runt hahha vi andra bara började att skratta och hon ba aaaa hjäääälp jag har en myra i min bh! Fan va vi skrattde då asså=)
Men sen när jag skulle klippa av en björk kvist så skriker jag och börjar springa runt och dom andra bara skrattar jag ba aaaa hjäääälp jag har en myra i min bh! Så återigen skrattade alla extremt mycket =P
Senare på kvällen lekte vi med barbie =) asså med en liten flicka som är liten =P Det va kul =P
Vi gick ut och spelade king senare på kvällen typ klockan 10.00 typ hahah fan va kul det va =P Men sen började det att regna men det strunta vi i vi fortsätte att spela =P Men sen så började det att öss regna så då gick jag Frida o Malin Ö in.
 Haha Malin K och Lis stannade ut tilss det började åska då gick dom in =P
annars har det inte hänt så mycket =P Nu så lägger jag upp några bilder =)




 Här har vi lilla Matilda som ska börja 2an =)                                                                                               Här har vi Malin K som ska börja 7an =)                                                                                             
  
 Här kar vi Frida som ska börja 8an  =)                                                                                                   
 Här har vi Malin som ska börja 9an =)                                                                                                 Här har vi Lisa som ska börja 7an =)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                
 Hahah myra i en bh hhahahahaha                                                                          

                                                                                                                                                                                                                              


 Blommer till midsommar kranser och midsimmar stången =)
 Lisa fixar med Midsommar stången =D
 Whooo här leker ci med Betty spaggethi eller va dom nu heter =P
 Hmmm vilken låt ska vi sjunga nu då? =P
 Vi kom på en låt att sjunga så nu dansar vi och sjunger skit skoj =D
 Här kör vi raketen =D

Dom här bilderna som ni nu har kollat på (efter sträcket) är tagna av:  http://www.blonndy.blogg.se


 ska dra nu puss puss ses
// Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0