Jadu :P<3

Idag har det väll inte hänt så mycket, jag vaknade 09.00 gick upp typ halv 10 och åt lite frukost :P
Sen när jag ätit och lite sånt så gick jag ut och målade friggaboden:) (hehe man får ju bra betalt om man gör det så då säger man ju inte nej:P)
Har bara målat med grundfärgen än men nästa steg blir att måla med den färgen boden ska ha(grönt) :P
Annars på kvällen har det typ inte hänt så mycket tvättade och hängde upp tvDeätt och resten av dagen har jag bara slappat:)
Det bästa med den här daden va när jag pratade med min älskling i telefon:) Älskar dig Anton<3333
Lägger upp lite bilder på vad jag har gjort idag, men några av dom är från internet:P
Idag har man målat :P hehe det va faktist lite kul:P                                                                                      
 Pratade med älskling i telefon idag:)Kommer aldrig glömma alla mysiga stunder vi har haft ihop:) älskar dig Anton<333333
 Har tvättat och hängt upp tvätt idag:P                                                                                                     
  Nu ska jag spela sims:) ska köpa sims3 min kusse har det och hon säger att det e skit kul:)
 Puss och hejdå, skriver i morgon och lägger upp bilder från vad som har hänt då:)                    
 //Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0