match & shoppat <3


2 st klackskor<3              1 par balarinaskor<3     1 kjol (hög midja)<3           2 st linnen<3              2 st örhängen<3

har shoppat för ca 1000 kr idag inte så mycket men ändå:)


Hade match idag mot Hässelby 2 ( f-94) det va en jämn match så mauchen slutade 0-0
Skade mig under matchen fick en boll i ansiktet så att jag började blöda( har nu en liten fläskläpp tack vore det:P)
har ont i mitt knä också blev tacklad så att jag flög iväg på gräset jag bara gled :/ det gjorde onte:/ (fick frispark för det som tur e)
annars så tyckte jag att det här va en av mina bästa matcher jag har spelat:)
lite info:
Vilket lag: Fc järfälla F 94-95
Vilket nummer?: #2
Vilken plats?: för det mesta back
Något problem i fotbollen?: ja har astma:/
Hur många träningar per vecka?: 3 st träningar och 2 matcher varje vecka:)
Mina tränare heter: Magnus,Joakim,Stefan,Peter,Anette
Är du nöjd med den senaste matchen du har varit med i?: Aa det är jag:)

(behövde gå upp kl 06.00 i dag för att hinna till matchen... det var samling kl 08.00 trodde att det skulle vara kallt ute så tidigt men det va det inte! det va ju varmt:) )

puss puss<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0