14/11

Hej hej<3
Idag har det inte hänt så mycket, när jag vaknade så gick jag ner och åt frukost med familjen och pratade lite.
Sen så åkte dom iväg och handlade lite, så då var jag ensam hemma, då passade jag på att städa mitt rum. När jag höll på att städa så kom farmor och farfar förbi :)
Jag har saknat min älskling otroligt mycket idag! så jag har ringt han flera gånger för att få höra hans röst!:)
Det var skönt att höra hans röst!:)

Hela dagen så har jag bara tagit det lugnt, tänt ljus och lyssnat på lugn musik och chattat med folk:)
det var riktigt skönt att få ta det lugnt idag :)
Har fått upp min kontakt med Dorian igen också:) trevligt trevligt :) tappade kontakten med honom för ett tag sen men nu har den kommit tillbaka:)
och så har jag fått tillbaka kontakten med Max också:) det är trevligt det med, eftersom vi gick i samma skola sen 6ors till 5an (tror jag att det var:P) så han har jag chattat med idag också:)
trevligt trevligt :)
ÖNSKAR ATT JAG HADE MIN SÖTNOS HOS MIG NU!!! SAKNAR DIG OTROLIGT MYCKET ÄLSKLING!!!<3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0