en helt underbar vecka men som tog slut för snabbt :( ♥

Hej hej.
Har kommit hem från Småland nu, har haft grymt kul. Har bara tagit det lugnt med min älskling och gått på långa promenader i vackra Småland :D Men som sagt det var en helt underbar vecka som tog slut alldeles för snabbt!:( ♥
Och tyvärr så glömde jag min kamera hemma så det blev inga bilder :( Men det var väldigt trevligt i alla fall :)
Men är jag och älsklingen kom hem till mig så gick vi upp med mamma och pappa och det första jag ser är att dom har gjort om hallen där uppe! :o men det blev skit snyggt. Sen så sa dom att det finns juh TV pogramdär man gör om ett helt hem när familjen är borta det heter typ extrem home meakehomer (stavning) men aja, när jag kom in i mitt rum så hade dom gjort om mitt rum! :o Men det blev skit snyggt faktiskt :D
Men nu så ska jag kolla runt lite på datan och kolla lite på tv :P sen så ska jag ta och sova lite :)
Juste jag börjar 5 i 1 imorgon :D ♥
Älskar dig Anton! :) ♥ ♥ ♥
AIK VANN SM GULD IDAG :D ♥

Kommentarer
Postat av: Anton

fan vad kul vi har haft det denna vecka, älskar dig med!♥♥♥ men fan vad bra det här året har vart! hammarby åker ur allsvenskan och AIK vinner sm-guld! fan vad bra!!!

2009-11-02 @ 11:12:52
Postat av: Anonym

EEEH? Är inte du durgårdare nu!??

2009-11-15 @ 20:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0