här kommer det lite bilder :)

Hellu<3
Det var juh ett tag sen jag la upp bilder som jag hade tagit och det beror på att jag hade tappat bort mitt minneskort till kameran :( men nu har jag hittat det! :) Har tagit lite kort nu ikväll lägger upp det som jag har tagit :)
Tyvärr så kan jag inte lägga upp några nya bilder på mig och sötnosen för han är hos sin mamma den här helgen, men när han kommer hem därifrån så tar vi nya bilder på oss :)
Jag saknar dig redan älskling!!:( <33 Älskar dig grovt mycket!<33
ETT STORT GRATTIS TILL HELIN SOM BLIR 14 IDAG :) HOPPAS DU FÅR EN FORTSATT HÄRLIG KVÄLL NU NÄR DU ÄR FJORTIS :D <3
Nu kommer lite bilder:
Popcorn är alltid gott :)Om man först häller i en lättdryck och sen häller man i vatten så blir det lättdryck:)
Dom här tyckte jag var bäst i duetten i idol :)



Världens sötaste kille! Och han är bara min min min!!!! :D Älskar dig otrlogit mycket! kommer aldrig sluta älska dig! det lovar jag! :) <33333


Ska ta och göra mig i ordning nu inför kvällen och gå upp och ta det lugnt ett tag.


Kommentarer
Postat av: frida

håller med de var helt grymma! (tove och erik alltså)

hoppas vi ses snart!<333

2009-11-14 @ 14:40:56
URL: http://fridelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0