hej

hej bloggen!

Åkte inte iväg och köpte julklappar idag för mamma orkade inte, och man får juh lov att göra som hon säger!

Men idag så hade jag i alla fall reflektionsdag har jobbat och varit med anton idag, men självklart jobbade vi också! men ett stort TYVÄRR var att jag helt glömde bort mitt spanska prov som jag skulle göra om (inte hela utan grammatiken) det var riktigt dumt av mig! men jag har faktiskt en ursäkt till att jag glömde den! och det  är för att jag pluggade som f*n på ett ämne som jag ska ha prov i snart! det var därför jag helt glömde bort spanska provet :/
Ska inte göra om det!
Men sen senare på dagen när vi hade slutat så bakade jag och älsklingen bullar:) dom blev lyckade:D
Tog inga bilder idag men aja :P
Sen så åkte vi till min gitarr, och då hade vi hembakade bullar med oss till min gitarr lärare :) han blev jätte glad:) men efter det så åkte vi hem och tog det lugnt efter ett tag så åkte jag, anton, mamma och rasmus till max och åt, gotti gotti :D Åkte iväg och köpte lite fredags mys saker till oss alla också:) Tack mamma! :)<3
Sen så pratade jag o anton o mamma om en sak som hade hänt uppe i mitt rum.
och anton ska sova här hela helgen på grund av det som har hänt.
Men nu så kollar vi på det sista i idol, så ska vara social mot min kille nu :)

Juste imorgon blir det pepparkakas bak med: mamma,pappa,rasmus,anton,malin,lisa,anna,clara,tobias,farmor,farfar pch jag :)
Vi ska vara hemma hos farmor och farfar imorgon redan klockan 10 :) men det blir grymt kul:)
Första gången anton är med oss och bakar :)


Juste det här blir sista inlägget för ikväll så Godnatt!
Värsta snygga killen jag har asså!:D <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0