Hej hej.

Hej hej bloggen och alla läsare.
Vet att jag inte skrev igår men jag hade verkligen ingen lust att skriva i bloggen igår, så då blev det inget blogg skrivande igår...
Men det blir det där emot idag ;) sitter här vid datan och lyssnar på musik och kollar runt lite på internet:)
Idag i skolan har det väll inte hänt så mycket :P men det har varit en rolig dag i alla fall och det är juh det viktgaste :)
Haha på svenskan så berättade jag en rolig historia för mina kompisar och dom tyckte att den var så rolig att jag skulle berätta den för våran lärare charlotte, och då gjorde jag det och så här blev det:
- Charoltte! Kan du komma?
Charlotte kommer till mig.
-Aa vad är det? sa hon
- Jag ska berätta en rolig historia för dig :)
- Okej
- Då börjar jag!
- Hha aa gör det :)
- Kuken har juh inga fötter eller hur?
-Nej det har den inte.
- Men den kan juh ändå stå!
- och fittan har inga tänder eller hur?
- Nej
- Men den kan juh ändå äta korv! Fattar du? ;)
- HAHAHAHAHAHA, charoltte skrattar och går
haha visst var den bra? :D
Anton farbror berättade den :D
Aja
En gammal bild på mig från 7an men bjuder på den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0