hejsan svejsan :P <3

Hej hej.


Har precis duschat så nu känner jag mig ny och fräsch :)
Va med älsklingen idag efter skolan, när han kom tillbaka till skolan för att möta mig (han slutade tidigare än mig)
så gav han mig först en kram, och det var en SKIT mysig kram:) och sen så fick jag varma bullar som han hade tagit med sig hemmi från:) Så det stog vi och åt så länge vi stog vid cyklarna och pratade med Rodney :P Sen gick vi en lite bit med Rodney fram till kyrkan :P Sen så drog vi till ica och köpte godis till imorgon:)
Vi har juh reflektions dag imorgon så lite mysigt måste vi få ha med tv o tända ljus och en härlig godis skål:)
Men han kommer inte direkt till mig på morgonen imorgon, för han ska först göra ett piptest i gympan som han missade innan :P Men sen kommer han:D o då ska jag fixa pannkakor till min älskling:)
Men tillbaka till idag;) Jag och älsklingen gick upp till mitt rum när vi kom hem till mig och kollade på tv lite:P simpson och scrubs ofc:D  Sen gick vi ner och började göra mat åt oss för älsklingen skulle iväg på sin träning idag. Så efter ett tag vi hade ätit så cyklade han iväg till sin träning. Jag gjorde väll inte så mycket då:P

Juste HELA min lista på vad jag ska köpa till alla i julklapp är nu klar:D ska redan köpa det mesta imorgon :)
Men nu ska jag ta och lägga mig.
ny duschad och fräsch:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0