innan jag lägger mig:P

Bara måste :P


Vad har du för bakgrund?
Något tema :P

Ringsingnal?
Någon som ingår till min mobil

Hur mycket batteri har du kvar?
4 pluppar

Vem ringde du senast?

Emil

Vem ringde dig senast?
Emil

Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
Jo det kommer vi!:)<3333333

Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
Mamma

Vad står det i ditt 18:e mottagna sms?
Är på väg till din gitarr nu:) <333333

Vad står det i ditt 52:a mottagna sms? 
Jag kommer gå till Jonas efter lektionen<33333

Vad står det i ditt första sms?
Älskar dig otroligt mycket älskling!:)<33333

Vad står det i ditt 5:e skickade och vem skickade du det till?
Aa, ser ditt tåg :D <333333

Älskling<33333

Vad står det i ditt mottagna sms längst ner på inkorgen och vem var det ifrån?
Godnatt älskling<3333 älskar dig grovt mycket, du och jag för alltid!:)<3333333

Älskling<333333

Har du några sparade medelanden?
Nej

Har du något i utkorgen?
Nej

Vad är rekord på snake på din mobil?
3944 poäng av älsklingen<33

Vem är på plats 13 i din telefonbok?
Christina

Vad har du för kontakter som börjar på M?
Magnus, Malin, Malin<33333, Malva, Mamma,Mamma,Maria gumman<3, Micaela, Mommo hem.

Hur många sms har du skickat, samanlagt?

Har ingen aning har haft många mobiler och har nollställt mätaren på den jag har nu :P

Vad står det i dina anteckningar?
hehe inget finns på min mobil :p

Har du privat nummer just nu?
Nej


Så där då var det klart :P
Godnatt!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0