Lite fakta om mig :P

Lite fakta om mig :P bara för att jag har tråkigt :P

- tre frågor om förhållanden

Är du singel? - neej!:)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - så klart :)
Hur många har du varit kär i? - haha vet inte :P

- Tio frågor om dig själv

Namn? - Lovisa
När fyller du år? - 8 december
Några piercingar? - japp har hål i örat :P
Vad har du på dig just nu? - mjukis byxor och en tröja
Vilken årstid är bäst? - Sommar

Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Att vakna upp av att min älskling pussar mig på kinden och en härlig frukost! :)<<3
Vad tycker du mest om hos dig själv?  vet inte :P olika typ :P
Vad är du bra på? - hahaha, lite olika saker ;)
Vem älskar du mest på denna jorden? - Min helt underbara kille, vänner, släkt och familjen ofc! :D
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? -Vilken dum fråga! klart att jag hellre sover tillsammans med min kille! :D


9 frågor om idag

Vad har du gjort ? - vaknat, ätit frukost och smsat älsklingen :) 
Vad ska du göra nu? - kolla på tv och vänta på älsklingen! :D
Har du gjort något dåligt idag? - inte än så länge :P hoppas att jag inte gör det helle :P

har du duschat idag? - nrj inte än :P
Är du trött nu? - ovanligt men nej :)
Vad händer imon? - Ska baka pepparkakor med min släkt och min kille :D 
Går du i skolan?- Ja, jag måste juh! :( :P
Har du varit i skolan idag? - Nepp, har juh reflektionsdag :D


KÄRLEK

Har du kysst någon idag? - Japp
Har du ett förhållande? - det har jag  verkligen! :D
Är du romantisk?- haha det hoppas jag att min kille tycker :) :P
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Japp det har jag.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - tror det var Emilio i 6års 
Hur länge höll det? - haha har ingen aning! det var juh liksom i i 6års och vad gjorde man då liksom? :P
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - vilken fråga?! Självklart ha ett förhållande! :)


FÖRHÅLLANDE


Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej! och kommer aldrig att vara det!

Vem sov du senast bredvid? Anton, jag råkade somna i hans armar i förri går :P hade haft en jobbig dag i skolan :P
Har du varit tillsammans med någon som är otrogen? - nejnejnej :)
När fick du din första kyss? - första riktiga kyssen fick jag av Anton och då var jag 13 :$ <3
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Har ingen aning :P
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - HAHHA ALDRIG! :P 
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?- Vet inte, tatueringar är inte mig liksom men om jag skulle göra det så skulle jag tatuera in "Anton<33"
Har du mest blivit dumpad eller dumpat?- vet inte :P håller inte koll på sånt :P
Vad gillar du för stil på tjejen/killen?- vet inte, bryr mig inte om kläderna, bryr mig bara om insidan typ ;)


- 5 frågor om dina vänner

vem är den galnast /roligast av dina vänner?- Haha typ Sara :P
vem är snyggast av dina vänner?- Alla är lika snygga :)
vem är mest partyprisse? Sara, Sofie och jossan :P <3
vem är den du helst har filmkväll med? Alla min mysiga vänner och älsklingen! :)<33
vem av dina vänner är sötast?- alla! :)<3

- 10 Frågor om din familj/släkt

Vem står dig närmast?- Anton
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar?- Ja det har jag
Vem är farligast i din familj? - Rasmus! haha nej men jag vet inte :P
Vem ser roligast ut i din familj?- haha vet inte :P
Vem är coolast? - haha ingen okej jag då :D :P
Har ni något husdjur? - Nhe inte längre... fast vi har fiskar :P 
Har du mest gemensamt med?- mamma tror jag :P
Vem står för underhållningen? haha hela min släkt :P
Vem sover du oftast med? själv sover inte med någon i min familj! :P
Roligaste kvällen med familjen?- vet inte :P


- ANNAT

Hur mår du just nu?- bara bra ;)
Har du piercat dig?- har hål i örat men vill ha i naveln :P
Är du hungrig nu?- nepp :P
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu?- blogg.se :P


TELEFON/MOBIL


Vem ringde dig senast?- älsklingen<33
Vem ringde du senast? älsklingen<33
Vem sms:a till dig senast? Brorsan
Vem sms:a du till senast? älsklingen<33


- MUSIK

Lyssnar du på musik just nu?- nej kollar på tv :P
Vilket är ditt favoritband?  vet inte:P gillar flera :P
Vad gillar du för musik? RnB typ:P


KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? Japp
Har du fler än 3 jeans? Japp
Har du fler än 5 tröjor? japp


-SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? - Japp
Använder du wax? - Nepp
Använder du ögonskugga? - ibland
Använder du kajal? - nepp
Använder du hårspray? - ibland
Använder du volymspray? - nepp
Använder du mousse? -  nepp
Använder du deodorant? - japp, självklart! :P
Använder du skinspray? -  nepp
Använder du parfym? -  Japp
Använder du läppglans/läppstift? - Läppglans ibland
Använder du brunkräm? - japp
Använder du rouge? - japp
Uppsatt hår eller hängande? - olika :P
Plattar/lockar du håret varje dag? -  plattar nästan varje dag.
Duschar du varje dag? - nepp men varann typ :P
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej, skulle jag aldrig orka :P










Nu har ni fått veta lite mer om mig, orkade ni läsa allt? :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0