ojoj:O förlåt för dålig uppdatering! "/

Hellu! :)


oj. det var ett tag sen jag skrev nu, men det beror på att jag verken har orkat eller haft lust att blogga på ett tag, men nu har jag lust att blogga i alla fall :P men idag så har det inte hänt så mycket idag, va i simhallen på morgon 08.00! skit jobbogt! va trött resten av dagen :P och sen så fick jag reda på att min slöjd var inställd när jag hade kommit till skolan :P så jag väntade en timma i skolan på älsklingen sen gick vi hem till han och kollade på tv och han hängde upp tvätt:P Sen så gjorde vi plättar:) sen gick vi tillaka till skolan. När jag hade slutat så cyklade vi hem till mig och tog det lugnt och kramades :) nu har hanåkt hem.
Så nu sitter jag här och kollar på tv och chattar med emil:) trevligt trevligt:)

Imorgon så kommer Emelie och gör mig och anton sällskap det blir trevligt vi ska äta hamburgare och pommes :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0