Rubrik?

Haha börjar få slut på rubriker nu :P
Men idag så vaknade jag och älsklingen typ halv 10 tror jag :P Vi gick upp och åt frukost med min familj.
Sen gick vi upp och vilade ett tag.
Resten av dagen har det varit en städdag :P så jag har städat mitt rum, badrummet, trappan och anton hjälpte till :) Sen när vi hade städat klart så gkorde jag en omelett till mig och anton som vi la på en macka och åt, det var mumms mumms :D
Senare på kvällen så åkte vi hem till Anton för han skulle också städa :P
Men det hände en olycka när vi cyklade dit. Det hade juh regnat lite idag och även igår. Så cyklarna och pedalerna och skorna var självklart blöta. Men det kände vi inte från början, utan tyvärr så tappade anton pedalen i full fart så skon flög av och hans fot släpade i marken så länge cykeln åkte, när han hade åkt en bit utan att kunna få upp foten så åker hans cykel in på en åker. jag ställer ifrån mig cykeln jävligt fort och springer till honom men först hämtade jag hans sko. Men när jag kom till honom så hade hela hans ena strumpa skrapats upp av asfalten och hans tår (2st) var alldeles blodiga och han hade skrapat upp huden :( så vi gick förskitigt hem till honom sen fixade jag hans tår.

Men när vi skulle börja städa hans rum så drar jag ut han säng från väggen och tar tag i en hantel, MEN då hände det en olycka då med. Jag hade hanteln en bra bit uppe tills en av vikterna ramlar rakt ner på min tå och det gjorde riktigt ont! fick juh liskom 2 ½ kilo på en tå :/
aja jag bäddade hans säng med nya lakan och allt ;)  och gjorde lite annat, men jag orkade inte städa mer sen så jag satte mig vid hans data och spelade spel :P
Men när Anton äntligen hade städat klart sitt rum så var det JÄTTE fint :) har ALDRIG sätt det så fint innan :D
Han städade även ur sin garderob och han hittade 2 st mjukisbyxor som han inte ville ha så dom tog jag :D
Vid 21  tiden så började jag att åka hemåt, och innan jag åkte fick jag bröd av anton pappa från hans jobb :D
Annars har det väll inte hänt så mycket idag :P
Men när kommer lite bilder från det som jag fick idag :)
2 par mjukis byxor :D skit härligt materiel inuti med :D Tack älskling!:) <333
Brödet jag och min familj fick av antons pappa :) skit gott var det :) (har bara smakat på det stora) Tack Patrik! ;)
Men nu ska jag ta det lugnt och sova om ett tag.
Det är juh tyvärr skola imorgon och då börjar jag: 09.20-16.25 -.-
Hejdå! och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0