shit asså!-.-

Blir så JÄVLA trött på några i min klass!
Efter att vi har slutat kommer en tjej fram till mig och läser vad som står på mitt skåp. (där står det Anton<3Lovisa=kärlek föralltid!:) ) då säger hon så här:
-Asså tror du att det kommer vara ni för alltid? sa Neda
- Ää ursäkta? sa jag
- Aa tror du verkligen att ni kommer vara ihop för alltid? sa Neda
-Ää ja?!
- Eller hur lovisa tror du verkligen det? det är juh bara skit! sa Jhonny
- Va?!
- Asså ni kommer typ vara i hop ett eller två år till! sa Linnea S
- Aa, håller med. Sa jhonny.
- nej?!
-okej, förlåt skojade bara, ni kommer vara ihop för alltid! :) sa Linnea S
(hörde ett litet skratt från Neda)
- Bry dig inte om vad Neda säger! sa Linnea S
- Det gör jag fan heller! skiter i henne!
Hade en sån jävla lust att bara säga till NEDA så här:
-Asså Neda bara för att jag har en kille som du aldrig kommer att få! så betyder det för i helvete inte att du bara kan komma och försöka göra mitt och Antons förhållande till en jävla sophög!
hade lust att säga det till henne men det gjorde jag inte!
och jag skiter fullständigt i om ni läser det här! för jag ska inte prata med er längre för jag har ingen lust att slösa bort min tid på er!
(det här gäller inte Linnea såklart! för hon sa att hon bara skojade!)
Ursäkta mitt språk nu i det här inlägget! men jag blir så himla trött på det här!


Men har varit i kyrkan idag också på konfirmation det var skit kul! :D
NÄr det var slut så cyklade jag och Anton hem till mig och tog det lugnt lite.
Sen så åkte älsklingen hem vid 21 tiden.
Så nu sitter jag här och bloggar och kollar på tv.
Har huvudvärk också :P
Men ska dra nu
Herrå!

Kommentarer
Postat av: Linnea Senneby

Såklart det kommer vara du och anton föralltid :D<3

2009-12-02 @ 20:50:56
URL: http://linneasenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0