Svar på frågorna nu

Nu blir det svar på frågorna även fast det inte blev 10 frågor eller mer ;)


Fråga från Linda: Hur länge har du och din kille varit tillsammans? :)

Svar: Jag och min kille (Anton) har varit ihop i 7 månader den 8 November.



Fråga från Julia Swalander: Vill du hjälpa mig att vinna en resecheck på Swebuss Express? Läs på min blogg varför! Snälla jag behöver din röst :)
Klicka bara på länken och på mitt bidrag åt mig, går på mindre än 1minut!

Svar: Hej Julia! jag har vart inne på den sidan nu och röstat på dig! hoppas att du vinner det här nu! :) Såg att du hade många röster i alla fall. Så lycka till! :)



Fråga från Helin: 1.Nämn 3 saker som får dig bli ledsen?
2.Hur många läsare har du?
3.Vem är din allra bästa kompis? Nämn inte din kille och välj bara en! ;)
4. Mohah, ses i skolan <3

Svar: 1. Hmm... Den var svår men det är väll i den här ordningen:
1. När jag och min kille bråkar (händer inte ofta men det har hänt)
2. När min mamma inte mår bra.
3. När jag bråkar med mina kompisar.
2. Jag har oftast 26 läsare om dagen.
3. oj, den var svår...  Men om jag måste välja en så blir det nog Josefine B
4. Japp det gör vi :P :) <3

Hoppas att ni har fått svar på alla er frågor nu. Om ni har fler frågor så är det bara att skriva dom så svarar jag på dom :) <3


Rösta ni me på Julia Swalander gå in på den här sidan och läs jag röstade på henne! här är adressen: http://www.studentresan.swebusexpress.se/?page_id=2&mid=49
Kolla in hennes blogg med ;) : http://juliaswalander.blogg.se/

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0