Tillbaka:)

Nu är jag tillbaka från sjukhuset.
Det gick bra där, satt och pratde med en doktor i ungefär en timma han var trevlig! :)
Han stoppade in en slang i näsan på mig och ner till halsen för att se hur jag andades:P
Och det var inte skönt! utan det gjorde faktiskt ont:/ kom tårar när han gjorde det.
Sen så hade han tydligen filmat när han höll på i min hals så när han var klar så fick jag se hur min hals såg ut och hur den gjorde när jag andades.
Doktorn kom fram till beslutet att jag INTE får ta min astma mer, för den hjälper tydligen inte? :O
Och han kom även fram till att jag INTE har astma utan något som heter Vocal cord dysfuncation förkortas även så här: VCD.
Så jag har fått ett häfte av han nu om det här som jag ska ta och läsa för att se hur jag ska andas m.m
Men nu väntar jag på att min söta kille ska komma hem till mig :) och han kommer snart hoppas jag:D
Men ska ta och läsa häftet nu.
Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0