Härlig kväll :) ♥

Hej hej ♥

Idag när jag vaknade så gjorde jag mig i ordning och sen så cyklade jag med Clara till skolan :) När jag kom till skolan så hade jag hemkunskap, och jag fick VG på mitt matintyg :) mitt första VG =)
Efter hemkunskapen så hade jag spanska men innan spanskan så var jag med min underbara kille och tränade till spanska provet som vi hade idag. Hoppas att det gick bra :) Vi fick gå efter spanska provet, sen så hade jag engelska och vi kollade på en engelsk film skit kul :) vi behövde INTE jobba! :D ♥
Efter engelskan så hade vi lunch men det var ingen god lunch i skolan idag -.-.
Efter det så hade vi no och efter no:n så hade vi so och sen så slutade vi 15.30 då gick jag med sanna o mici en bit och sen så gick jag till min gitarr och då kom Anton och lyssnade när jag spelade :)
Men när jag hade spelat så drog vi hem till mig så började jag packa. Sen åt vi. Sen så cyklade vi ner till jakan eftersom vi skulle kolla på bio :) Vi hade hela bio salongen för oss själva! :D det var fett najs :D ♥
Sen när filmen var slt så åkte vi hem till mig och jag packade klart allt som jag skulle ha med mig till Småland.
Sen så skjutsade mamma hem anton och då tog han min väska med sig för vi ska packa i samma väska :)  ♥

Juste någon hade slängt en stinkbomb medd ägg i, i skolan idag och det luktade inte gott!!! :P

aja kommer inte på något mer att skriva nu :P ska ta och lägga mig i sängen och kolla lite på tv :)

filmen vi såg den var jätte bra :) Hittade ingen större bild :P♥ 

Herrå! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0