hej hej :)

hej hej
Har juh varit i kyrkan nu i helgen det har varit grymt kul, va uppe med Anton, kompisar o ledarena hela natten:) grymt kul var det jag somnade 4 minuter i 8 o så vaknade jag 8 :P Sen så var vi alla som hade varit vakna hela natten grymt trötta dagen efter. Hehe inne i kyrkan när vi hade guds tjänst så var vi typ på väg att somna i kyrkan :P Haha en av ledarna (som e ett år äldre än mig) somnade inne i kyrkan för han var så jävla trött :P
Så vi hade i alla fall grymt kul! :)


Nu till idag:
Känner mig inte alls bra, har grymt ont i halsen o e förkyld, halsen bränner som fan "/
Men ska testa gå till skolan får kanske gå hem om det inte går att vara i skolan.
Blir ingen träning för mig idag.
Men nu måste jag dra till skolan så att jag inte kommer förstent
Bild på mig o älsklingen från i sommras
bilden tagen av: Mormor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0