hejhej



Hej hej.
Det va ju ett tag sen jag skrev här, men det har inte hänt så mycket som man kan skriva om....
Har inte varit på mina träningar den här veckan pga att jag fortfarande är förkyld men det börjar bli bättre nu, har juh inte gått på träningarna för jag har inte haft lust att bli mer sjuk.
Men något som har hänt i skolan? Ne det har inte hänt så mycket eller det finns inget att skriva om...



8 OKTOBER 2009

Idag så har jag varit ihop med Anton i ett halv år! :D
Vi va först i skolan o sen va vi kyrkan med våran konffa grupp.
Sen drog vi till jakan centrum o köpte lite godis till oss, sen så drog vi hem till mig o åt pannkakor, o då ville Robin också ha så han o henke satt med oss å åt trevligt trevlig.
Efter maten så gick jag o anton upp i mitt rum o hade mysigt:)

ÄLSKAR DIG ANTON! <333


9 OKTOBER 2009
Idag så har jag prov i skolan -.-
Först så har jag spanska läxförhör
och sen så har jag so prov! -.-
Efter skolan så ska jag iväg på gitarr o då följer Anton med mig o lyssnar på mig när jag ska spela :)
Men nu måste jag dra måste jub hinna äta lite frukost innan hemkunskapen.

Puss och hej leverpastej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0